آخرین اخبار
کد مطلب: 73142
شکست غرب از اجلاس نم با قطع رابطه‌ با ايران جبران نمي‌شود
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1258

به گزارش سلام لردگان به نقل از سايت بسيج ?سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين در جشنواره مالک اشتر در سالن 5 آذر، گفت: در اوج دوران زورآزمايي استکبار با ايران اسلامي و برخلاف تطميع و تهديد استکبار، اجتماع عظيم و با ابهت جنبش عدم تعهد با حضور تمامي دولت هاي عضو برگزار شد.

نقدي به ايستادن تمام قد سران کشورها حين ورود و خروج امام خامنه‌اي مدّظله‌العالي اشاره و تصريح کرد: در حاليکه هيچ فردي در هيچ يک از اجلاس‌هاي بين المللي همچون نشست سازمان ملل به سران استکبار توجهي نمي‌کند، تمامي رهبران دنيا بدون رعايت ضوابط و مقررات ديپلماتيک، تمام قد مقابل رهبر عزيزمان ايستادند.

وي با اشاره به تقدير سران کشورها از بيانات مقام معظم ولايت گفت: استکبار جهاني و دولت‌هاي غربي در پي شکست سنگين‌شان و درهم و فرو ريختن هيمنه سياسي آنها با برگزاري جلسات متعدد و توطئه‌هاي گوناگون در پي جبران اين شکست هستند.

رييس سازمان بسيج مستضعفين افزود: اگر تمامي کشورهاي غربي هم روابطشان را با ايران اسلامي قطع کنند شکست بزرگشان از برگزاري با شکوه اجلاس جنبش عدم تعهد جبران نمي‌شود.

وي با اشاره به توطئه‌ها و طراحي‌هاي شوم استکبار تصريح کرد: مستعمره کانادا که حاکمش را پيرزن انگليسي عزل و نصب مي‌کند، سال‌هاي طولاني است که ارتباطي با ايران نداشته است.

نقدي تاثير قطع رابطه با اين کشورها را مثبت ارزيابي کرد و ادامه داد: اقدام دشمنان عليه جمهوري اسلامي نشان موفقيت ما بوده و مستضعفين عالم و مردم دنيا را به ما نزديک تر مي‌کند.

وي همچنين اقدام اخير را موجب شناخت بهتر ايران اسلامي در افکار عمومي دانست و بيان کرد: هر چه آنها عليه جمهوري اسلامي شعار دهند ملتها به خاطر انتقام از استکبار به سوي ما آمده و جذب کشورمان ميشوند.

رييس سازمان بسيج مستضعفين تقويت جايگاه رهبري در سراسر جهان و ازدياد عشق ملت‌ها به کشور ما را از ديگر آثار نقشه‌هاي آمريکا و غرب خواند و افزود: اين غرب است که به ما نيازمند بوده و ما به آنها نياز نداريم و امروز ايران اسلامي بدون اتکا به غرب، مقتدرتر و پيشرفته تر از هر روز است.

وي، رييس‌جمهور و سران آمريکا را منفورترين افراد دانست و گفت: برخلاف محبوبيت دولتمردان کشورمان، هر کشوري که پاي رييس جمهور و نماينده آمريکا به آن مي‌رسد مردم با تعطيلي کسب و کار خويش با لنگه کفش و پرتاب گوجه و تخم مرغ به استقبال آنها مي‌روند.

نقدي با گراميداشت ياد و خاطره شهداي هفدهم شهريور خاطرنشان کرد: عظمت، اقتدار و پيروزي‌مان را مديون خون امام و شهيدان هستيم که برکت ايثار و مجاهدت‌هاي آنان تمام تلاش‌ها و توطئه‌هاي دشمن را خنثي کرده است.

وي در بخش ديگري از سخنانش که به مناسبت تقدير از مسئولان و فرماندهان موفق تر بسيج برگزار شده بود، گفت: ميليون‌ها بسيجي در سراسر کشور در حوزه‌هاي مختلف علمي، فرهنگي، اجتماعي، دفاعي، خدمت رساني، ورزشي و... فعاليت مي‌کنند که عشق و شور و ايمان راسخ آنان به شهيدان موجب پيروزي ما شده است.

نقدي با قدرداني از مردم مرزي روستاهاي کردستان اظهار داشت: اردوي جهادي دانشجويان در روستاها موجب شادي و خوشحالي روستائيان شده و حضور صدها هزار بسيجي در عرصه سازندگي و حضور مقتدرانه بسيجيان در رزمايش هاي گوناگون بيشتر از حد انتظار است.

رييس سازمان بسيج مستضعفين در بخش پاياني سخنانش گفت: 33 سال است که شجاعانه در مقابل استکبار ايستاده‌ايم و همگان بدانند اگر صد سال ديگر هم توطئه‌هاي دشمن ادامه يابد ما هيچگاه ولي خود را تنها نخواهيم گذاشت.

در اين جشنواره از مسئولان و فرماندهان موفق‌تر بسيج در پايگاه‌ها، حوزه‌ها، نواحي، معاونت‌ها و اقشار تخصصي بسيج توسط سردار نقدي، سردار فضلي و حجت الاسلام تويسرکاني مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سازمان بسيج مستضعفين تقدير به عمل آمد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس